نفرت پراکنی چندباره نادرقاضی پور در فضای مجازی

۳۰ مرداد, ۱۳۹۶
نفرت پراکنی چندباره نادرقاضی پور در فضای مجازی

نادر قاضی پور که پیش از این علیه زنان و برخی از قومیت‌ها به نفرت پراکنی پرداخته بود یکبار دیگر در فضای مجازی با انتشار یک پست موهن از (کانال تلگرامی تجزیه‌طلبان) به ملت شریف ایران توهین کرد.

به گزارش آذریها این نماینده مجلس که برخی از او به عنوان ماشین تولید نفرت علیه زنان، اقلیت‌ها و سایر اقشار نام می‌برند پیش از این نیز در مجلس خطاب به یکی از نماینده های فارس زبان (کوچک‌زاده) گفته بود «من حضرت سلیمان نیستم که زبان هر کسی را بفهمم». وی این بخش از سخنان خود در مجلس را به صورت سی دی در بین مردم پخش کرده است.

گلابی خوردن قاضی پور در مجلس شورای اسلامی به هنگام سخنرانی حسن روحانی، علاوه بر اینکه وهن خانه ملت و بهارستان بود، توهینی آشکار به رئیس جمهوری یک کشور که منتخب مردم است، تلقی می شود.

 اکنون قاضی پور در دفاع از این اقدام خود به یک توهین بزرگتر دیگر روی آورده و با قرار دادن شکلک سگ در برابر کلمه « فارس» اقدام خود را توجیه کرده است.

این چندمین بار است که نادر قاضی پور آشکارا به مردم ایران توهین میکند و اقدامات خود را تحت لوای قوم گرایی پنهان می سازد.

تکمیلی+ پس از آغاز اعتراضات در فضای مجازی این پست از تلگرام رسمی قاضی پور حذف شد. اما به نظر می رسد که این اقدام صرفا به خاطر ترس از پیامدهای مطلب اخیر بوده است و از سوی دیگر روشن می سازد که خود قاضی پور یا مسئولانی که کانال وی را به روز می کنند از مشتری های دائمی کانالهای هنجارشکن و تجزیه طلب هستند!