تجاوز چهار افغانی به یک توریست فرانسوی در فرحزاد

۱ مهر, ۱۳۹۴
تجاوز چهار افغانی به یک توریست فرانسوی در فرحزاد

در یکی از مسیرهای کوهستانی شهر تهران چهار مرد افغان غیرمجاز یک زن تبعه فرانسه را مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از این حادثه زن فرانسوی با مراجعه به کلانتری محل به طرح شکایت پرداخت که ماموران کلانتری بلافاصله تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

در جریان تحقیقات از توریست 23 ساله تبعه فرانسه، مشخص شد او از کوهنوردان حرفه ای بوده که 14 شهریور امسال از طریق مرز ارمنستان وارد ایران شده بود.

شاکی به ماموران گفت: کوه های ایران را در اینترنت دیده بودم و علاقه زیادی به کوهنوردی در تهران داشتم. در حال کوهنوردی در منطقه فرحزاد بودم که چهار مرد جوان سد راهم شده و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

پس از این شکایت، ماموران کلانتری تجسس در منطقه را آغاز کرده و موفق شدند یکی از متهمان را که در یکی از نقاط کوهستانی مخفی شده بود، دستگیر کنند.

با تحقیقات از این متهم مشخص شد، سه همدستش پس از این جنایت سیاه به سمت شرق کشور فرار کرده اند تا به صورت غیرقانونی از مرز خارج شده و به افغانستان بروند.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات وارد عمل شده و متهمان را در کمتر از 24 ساعت در شهرستان تربت جام دستگیر کردند.

متهمان پس از اعتراف به جنایت خود، با قرار قانونی و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

همچنین پرونده برای رسیدگی ویژه در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و چهار مرد متجاوز به زودی به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری فارس نیز دیروز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد؛ نتیجه اقدامات پلیس تهران برای دستگیری چهار مرد متجاوز نیز از طریق پلیس اینترپل به سفارتخانه های مربوطه اعلام شد.