انتقاد حقیقت پور از سفر نتانیاهو به باکو

۲۲ آذر, ۱۳۹۵
انتقاد حقیقت پور از سفر نتانیاهو به باکو

 “منصور حقیقت پور” در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سفر قریب الوقوع “نتانیاهو” به جمهوری آذربایجان، با اظهار گله مندی از سیاست های دولتمردان باکو، گفت: “دولت جمهوری آذربایجان که خودش را دوست و رفیق ما عنوان می کند، در عمل، پیمان های اقتصادی، نظامی و سیاسی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده و تنظیم می کند و این نشان دهنده نفاق حاکم بر گفتار و رفتار مسوولین حاکم بر آذربایجان است”.

 

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: “رژیم اشغالگر قدس با دراختیار قرار گرفتن مراکز تجاری، کشاورزی و اقتصادی و بعضاً نظامی در آذربایجان، تلاش می کند خود را به مرزهای ایران نزدیک کند.

 

وی افزود: “توسعه حضور اسرائیل در منطقه آذربایجان و البته در حواشی مرزهای ما، قطعاً برای ما قابل تحمل نخواهد بود و دولت آذربایجان باید پاسخگوی این مسائل باشد”.

 

“حقیقت پور” با اشاره به پروازهواپیمای جاسوسی “هرمس” اسرائیل از خاک جمهوری آذربایجان که در سال ۹۳ توسط پدافند جمهوری اسلامی ایران در نطنز ساقط شد، ابراز داشت: “دولتمردان آذربایجانی گفته بودند که این هواپیما را آنها به خاک کشور ما نفرستاده اند ولی واقعا به جز جمهوری آذربایجان که در خاک خود حضور دارد کدام کشور به جز اسرائیل می توانست این کار را انجام دهد”.