سندیکای وطن فروشی و تروریسم در بی بی سی فارسی علیه تمامیت ارضی

۲۵ دی, ۱۳۹۵
سندیکای وطن فروشی و تروریسم در بی بی سی فارسی علیه تمامیت ارضی

 

 

شامگاه چهارشنبه 22 دیماه 1395 بی بی سی فارسی یکی از غیرحرفه ای ترین برنامه های خود را روی آنتن برد. به گزارش آذریها بنگاه خبرپراکنی دولت بریتانیا به بهانه درگذشته آیت الله هاشمی رفسنجانی، برنامه ای را با حضور عده ای از مزدبگیران خارجی به روی آنتن فرستاد که موجی از نفرت عمومی را در شکبه های اجتماعی برانگیخت.

در این برنامه سندیکای وطن فروشی و خیانت در برنامه صفحه دوم بی بی سی فارسی یکبار دیگر دور هم جمع شده بودند و جناب مجید تفرشی مجبور بود با همه آنها یکجا رودرو شود.

ظاهرا همه دشمنان کشور در بی بی سی نمایندگانی دارند و مجموعه آنها سندیکایی تشکیل داده اند.

مهدی پرپنجی علاوه بر اینکه نمایندگی انحصاری پانترکیسم بی.بی.سی را کسب کرده از منافع کلیت سندیکای ارتجاع قومی و سایر رذالتهای سیاسی هم دفاع میکند.

یوسف عزیزی بنی طرف به صورت هسیتریکی و مانند بچه های سفیهی که علاقه دارند به نشانه شیطنت زبانشان را نشان این و آن بدهند، حجم بزرگی از حماقت و بی سوادی را یکجا به نمایش می گذارد. اگر کلمه مضحک “ملیتها” را از وی  بگیریم حرفی دیگری برای گفتن ندارد.

بنی طرف دیروز ادعا کرد که مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی نماد شونیسم پارسی بود. اما خود بنی طرف کیست؟

 

ظاهرا بنی طرف خیلی زود فراموش کرده است که تا همین چند سال پیش کارمند رسمی روزنامه همشهری بود که در زمان هاشمی رفسنجانی (به تعبیر خودش ناسیونالیست شیعه پارسی) راه اندازی شد و مرحوم هاشمی نقش زیادی در توسعه و پا گرفتن آن داشت. کسی که معتقد است هاشمی شونیست و … بود با چه توجهی از همشهری در همشهری استخدام شده بود و حقوق دریافت میکرد.

در زمان خاتمی بنی طرف به همان وزارت کشوری رفت و آمد و قصد نفوذ داشت که طرفداران هاشمی اداره اش می کردند. باید از بنی طرف پرسید در وزارت کشور جمهوری اسلامی دنبال چه چیز بود و با چه هدفی در جلسات مکرر با مسئولان آن نهاد گفتگو میکرد.

البته علت واقعی نفرت مزدوران “نئوبعثی” مانند بنی طرف از هاشمی این است که هاشمی مدیریت جنگ ایران و عراق را بر عهده داشت و این جنگ در نهایت با پیروزی ایران و شکست صدام حسین یعنی سردار قادسیه (معبود بنی طرف) تمام شد.

سالها پیش بنی طرف از داخل ایران با رادیو فردا مصاحبه کرد و حضور عرب زبانهای خوزستان در جنگ هشت ساله را انکارکرده و گفت عربزبان های خوزستان هیچ شهیدی در این جنگ نداشته اند.

معنای این انکار آن است این دسته از شهروندان اصلا به دولت مرکزی وفادار نیستند و اگر شرایط ایجاب کند به نفع صدامیان و سایر دشمنان قسم خورده هم وارد میدان می شوند.

در این برنامه ناهید بهمنی عضو مرکزی کومله (همسر مهتدی)  هم شرکت داشت. همان حزبی که در زمان جنگ در خاک عراق و زیر نظر صدام حسین با ایران جنگید. اینها همان گروهی هستند که حلبچه و قاتل عام کردهای عراق توسط کارفرمایشان را دیدند اما هم چنان به همکاری با صدام ادامه دادند در همین برنامه نیز بنی طرف به گونه ای صحبت میکرد که گویا ایران مسئول و متجاوز در جنگ هشت ساله با عراق است.

این دو نفر به اضافه مهدی پرپنچی در مورد سیاست ایران و تاریخ معاصرش قضاوت کردند.

مجید تفرشی که تنها مهمان بی طرف برنامه بود، مدام از طرف مجری برنامه متوقف میشد و حتی نتوانست یک دقیقه بدون دخالت بقیه صحبت کند. هر چند  با زیرکی، هوش و حاضر جواب پاسخ های محکمی به مزدوران بی آبرو و تجزیه طلب داد.

بی بی سی فارسی دشمن ایران است. کارمندان آن مزدوران جیره بگیری هستند که برنامه نا امن سازی ایران و حمایت از تروریست هایی چون بنی طرف را در دستور کار دارند. وگرنه چه لزومی داشت که در چنین برنامه ای از تروریست های بی آبرو کردنما و عرب نما استفاده شود.

در تنهای باید پرسید دولت های غربی که ایران به دفاع از تروریسم متهم میکنند چرا اجازه میدهند عناصر مرکزی گروههای بمب گذار و اسلحه بدست مانند کومله، دموکرات و خلق عربی ها در رسانه هایشان شرکت کرده و به دفاع از اقدامات تروریستی خود بپردازند.