هشدار عضو شورای شهر تبریز در خصوص دسیسه های پنهان برای قومیتی کردن مسائل شهری

۱۶ مرداد, ۱۳۹۷
هشدار عضو شورای شهر تبریز در خصوص دسیسه های پنهان برای قومیتی کردن مسائل شهری

دکتر قلی زاده در خصوص دسیسه برخی از افراد و محافل قدرت در تبریز برای ایجاد ناآرامی و اغتشاش به بهانه های قومیتی هشدار داد. به گزارش وب سایت خبری- تحلیلی آذریها، این حقوقدان در خصوص قومی سازی مسائل اجتماعی به ویژه مسائل مربوط به ورزش و… هشدار جدی داده است.

وی طی هشداری به مقامات قضایی و امنیتی، از احتمال تکرار اغتشاشاتی شبیه مساله کاریکاتور سوسک خبر داد. در این یادداشت آمده است :

صاحبان زر، زور و تزویر، با آتش بازی می کنند. آن ها تلاش دارند موضوع  قطع شدن دستان خود از جیب مردم تبریز را به اختلاف خونین قومیتی تبدیل کنند. لازم است نخبگان دلسوز، مقامات سیاسی و امنیتی بدانند، از اقدامات کسانی که شکم هایشان با پول حرام پر شده، بوی خون می آید. رفتار آنان نشان می دهد، حاضر هستند به خاطر دستمالی، قیصریه را به آتش بکشند اما شما هشیار باشید!
طبیعی است  که آنان از هیچ پیشامدى برای کشور و شهر، نگرانی نداشته باشند؛ چون به حد کافی ثروت اندوخته اند و دارای گرین کارت کشورهای خوش آب و هوا هم هستند؛ پس چرا غم اغتشاش وطن دیروز را بخورند؟!
به هر حال  آنان نمی گویند با حذف بودجه ورزش قهرمانی، هزینه برخی  ستادهای تبلیغاتی، اجرت برخی قداره بندها، نوچه ها و … قطع شده، بلکه تبلیغ می کنند: “لیست امید به همراه دولت مرکزی! با قطع بودجه ورزش قهرمانی، ورزش  آذربایجان را نابود می کنند.”؛ به عبارت دیگر می گویند:  “دولت مرکزی با آذربایجان دشمنی می کند.” عجیب است این همه وقاحت و هوچیگری!!.
آنان از این طریق غیراخلاقى و غیرانسانى، بخشی از مردم بی اطلاع از پشت پرده  را تحریک  می کنند.

گویا آن همه سحر اثر نکرد که به گوساله سامرى متوسل شدند تا فاجعه سوسک روزنامه ایران را بارى دیگر، در قالبى دیگر تکرار کنند؛ چون نیک می دانند مردم آذربایجان و تبریز، به تیم تراکتورسازی علاقه ویژه ای دارند؛ از سوی دیگر می دانند مالک تیم تراکتور، اخیرا با عقد قرارداد، دو بازیکن (آقایان دژاگه و شجاعی) را به تبریز  آورده و از این طریق دوستداران تیم را خوشحال کرده است.

دیشب (تاریخ ۹۷/۵/15)در برخی از کانال ها و گروه های وابسته به این جریان نوشته شد: “شنیده شده قلیزاده در حال تنظیم لایحه ای است تا در شورای شهر قراردادهای بازیکنان جدید تراکتورسازی را بررسی کنند…کسی نیست از ایشان سؤال کند چرا در فکر به حاشیه کشیدن و انحلال تیم تراکتور است.”
این افراد، باانتشار این اکاذیب قصد دارند وانمود کنند در پشت پرده نقشه کشیده مى شود تا تیم تراکتورسازی منحل شود. مى خواهند هواداران را با جملاتى نظیر “پس هواداران چرا نشسته اید؟!!!!”، وارد بازى از پیش تعیین شده شوم خود کنند؛ در صورتی که همه آگاهان می دانند شورای شهر حق ندارد به قراردادهای بخش خصوصی ورود پیدا کند؛ بنابراین به طریق اولی به فرج قلیزاده مربوط نمی شود مالک تراکتورسازی با چه کسانی و به چه مبلغی قرارداد منعقد می کند.
اما به فرج قلیزاده به عنوان نماینده مردم مربوط است که بپرسد و خواهد پرسید که میزان مبلغ اولیه قرارداد میدان آذربایجان چقدر بود وچقدر هزینه شده؟! قرارداد آیتا چه بود و نتیجه آن چیست؟ قرارداد وای فاى چه بود و نتیجه آن چه شد؟ با وجود غیر قانونی بودن سازمان ورزش چرا این همه پول در آنجا هزینه شده است؟ چرا در آن سازمان افرادی اصلا حضور ندارند و کار
نمی کنند ولی حقوق دریافت می کنند.
چنانکه  قبلا بارها گفته ام، صاحبان  زر، زور و تزویر از محل همان پول ها، ده ها قلم اجیر کرده اند، تا مدح و ثناى اینها گویند ،مردم را فریب دهند. در برابر انتقاد منتقدین از آنان دفاع کرده و به منتقدان و مخالفان خود حمله کرده و با پخش شایعه و انتشار مطالب دروغ و سخیف، تحت عنوان طنز،از آبرو و حیثیت ساقط نمایند.این افراد معلوم الحال، ده ها قلم را به اسارت گرفته اند تا آنان را در برابر خلاف ها و غارت اموال مردم به سکوت وادارند.
به هرحال اکنون نتیجه آن گفته ها آشکارا دیده می شود.
امروز از آن قلم های اجیر  شده، بوی خون می آید.
مردم بدانید که از محل همان پول ها ده ها نفر استخدام کردند، به عده ای  بدون این که حتی یک ساعت کارکنند، حقوق و مزایا، به ویژه  اضافه کاری  کامل پرداخت  کنند و در یک کلام نوچه پروری کرده و می کنند تا در مواقع لزوم بر علیه منتقدان بیانیه صادر کنند یا فحش بدهند.
به نهادها، دستگاه های اداری، هیئت های مذهبی، مساجد و آیین های بزرگداشت شهدا پول پرداخت کرده‌اند تا همه را وامدار کنند.

مقامات محترم امنیتی، به هوش باشید، وقتی انواع دروغ ها، تهمت ها و تطمیع ها افاقه نکرد، در صفحه اینستاگرام بنده، بدون  کوچک ترین واهمه‌ای، مرا به” ترور” تهدید می کنند!!!
واقعا در این شهر چه خبر است؟!
اما کلام آخر؛ ای  صاحبان زر، زور و تزویر، بدانید من تاریخ خوانده ام؛ سرنوشت بسیاری از زجردیدگان و مرفهان و به ثروت رسیدگان را مطالعه کرده ام؛ مدت ها، در خصوص قدرت و ارتباط قدرت و ثروت در جهان سوم تحقیق کرده ام؛ بهترین ایام عمرم را در سخت ترین شرایط سپری کرده ام؛ بنابراین خیالتان راحت باشد من ناآگاهانه وارد این عرصه نشده ام. آخرین جمله این که اکنون در مقطعی از عمرم هستم که تهدیدها انگیزه ام را برای مقاومت بیشتر می کند.