پیشنهاد اغوا کننده رژیم باکو به ملی پوش ایرانی

۲۰ خرداد, ۱۳۹۸
پیشنهاد اغوا کننده رژیم باکو به ملی پوش ایرانی

به گزارش “ورزش سه”، زهرا نعمتی که فردا باید برای کسب مدال برنز رقابت های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین در هلند تلاش کند، گویا پیشنهادی را از سوی جمهوری باکو دریافت کرده است.

این کماندار خوشنام ایرانی که در ۲ دوره قبلی پارالمپیک به مدال طلا دست پیدا کرده و همچنین با حضورش در المپیک ۲۰۱۶ نامش را در تاریخ ثبت کرده، می خواهد در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ هم حضور همزمانی را تجربه کند.

شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه دو، پوریا تابان از یک راز درباره این بانوی کماندار پرده برداشت؛ اتفاقی که به نظر می رسید به دلیل داشتن جزییات کامل از سوی خود زهرا نعمتی صورت گرفته باشد، اما به هر حال از زبان مجری برنامه ورزش از نگاه دو بیان شد.

به گفته پوریا تابان، زهرا نعمتی با پیشنهادی اغوا کننده در جریان مسابقات قهرمانی جهان از سوی جمهوری آذربایجان روبه‌رو شده است. بر اساس این پیشنهاد زهرا نعمتی در شرایطی که تابعیت آذربایجان را بپذیرد، ۳۰۰ هزار دلار به همراه یک اتومبیل و یک خانه به او اهدا می شود. همچنین ۵ هزار دلار حقوق مادام العمر ماهیانه برای این کماندار در نظر گرفته شده است.

جالب اینکه مجری برنامه ورزش از نگاه دو عنوان کرد سال ۲۰۱۱ نیز آمریکا به زهرا نعمتی چنین پیشنهادی داده بود؛ موضوعی که هیچ وقت تاکنون رسانه ای نشده بود.

پاسخ زهرا نعمتی به این پیشنهادات هم به گفته تابان این بوده که پرچم کشورش را با هیچ چیز عوض نمی کند. در شرایطی که پرچمدار ایران در المپیک ۲۰۱۶ این روزها تمرکزش روی کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک است، به نظر می رسد این موضوع با هماهنگی خودش در برنامه تلویزیونی مطرح شده است.