مقاله اهانت آمیز و ضدایرانی زاهد اروج، نماینده مجلس باکو

۲ بهمن, ۱۳۹۶
مقاله اهانت آمیز و ضدایرانی زاهد اروج، نماینده مجلس باکو

زاهد عروج ، عضو «کمیته امور امنیتی و دفاع و مبارزه با مفاسد مالی» مجلس جمهوری  باکو در مقاله ای  علیه رژه نظامی زنان محجبه یمنی در محکومیت جنایات رژیم آل سعود در یمن، بطور وقیحانه ای به ائمه معصومین ، اصل حجاب ، زنان محجبه و جمهوری اسلامی ایران اهانت کرد.

به گزارش آذریها این نماینده مجلس جمهوری باکو در مقاله ای با عنوان «ارتش های محجبه و بمب های چادری» در پایگاه اینترنتی «مدراتور» نوشت :

« ایدئولوژی و پرچم شورشیان یمن یادآور دوران خلافت اسلامی است. البته، از نظر توده های بی سواد ، بین حوثی های کنونی و امام حسین (ع) وحدت روح ، ایمان و عمل وجود دارد. به همین علت ایرانِ ( آیت الله) خامنه ای که با مسلح کردن «حزب الله» لبنان ، «حماس» فلسطین و  سپاه «القدس» در عراق و سوریه تلاش می کند موقعیت خود را در جهان حفظ کند ، اکنون هم «بمب های چادری» را به خط مقدم جنگ فرستاده است.»

این نماینده مجلس باکو افزود:

«کسانی که می گفتند ویروس «داعش» هرگز نابود نخواهد شد و کسانی که پرچم سیاه داعش را با چادرهایشان در جان خود حفظ کرده اند، دارای ارتشی بزرگ هستند، اصلا اشتباه نکردند. تمام مردمانی که در ظلمت و توهم زندگی می کنند ، همگی محکوم به این هستند که در اسارت ایدئولوژی و منافع دیگران بمانند. »

این نماینده مجلس باکو در ادامه اهانت های خود افزوده است :

« آیا امامان ما در عرض هزار سال از فرستادن نیروهای انتحاری به بهشت خسته نشدند؟ پس چرا فرزندان پادشاه ها و آیت الله ها  در میان این نیروهای انتحاری نیستند؟»

عضو «کمیته امور امنیتی و دفاع و مبارزه با مفاسد مالی» مجلس باکو در ادامه هتاکی های خود علیه آداب مذهبی شیعیان، افزوده است : « کودکانی که اکنون در صفحات تلویزیون ها مشاهده می کنید، فردا  مورد ستایش کسانی خواهند بود که در «حاشیه های سیاه» خود، «زینب» گویان ناله خواهند کرد.»