تجزیه طلب فراری جزو 30 تن شرمانه نویس به ترامپ

۲۱ بهمن, ۱۳۹۵
تجزیه طلب فراری جزو 30 تن شرمانه نویس به ترامپ

به گزارش آذری ها به نقل از آناخبر 30 نفر از اعضای گروه‌های ضد ایرانی در شرم نامه‌ای به دانلد ترامپ، رییس جمهور تازه کار آمریکا، از وی خواسته‌اند ضمن تجدید نظر در توافق هسته‌ای، تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران وضع کند.

 “علی اصغر حقدار” از جمله خائنین به کشور است که این نامه را امضا و در صفحه فیس بوکی اش به این اقدام ضد مردمی خود افتخار می کند.

وی قبل از طرد شدن از طرف مردم آذربایجان و اقامت در ترکیه، بعنوان نویسنده کتاب در تبریز مشغول انجام دستورهای فرهنگی دستگاه های اطلاعاتی متبوع هود بود.

لازم به یادآوری است، جریان قومی و تجزیه طلب بیشتر از سایر جریان های خائن به مردم برخورد بی رحمانه تری با ایران دارد.

نام این فرد به عنوان مزدور چند جانبه در حافظه تاریخی مردم مانده و دچار سرنوشت شوم آواره های سیاسی بی خانه و کاشانه خواهد گردید.

لازم به یادآوری است؛ میرصالح بنی هاشمی گرگری، محمود علی چهرگانی، محمود فاضلیان، بابک حبیبی چلبیانی نیز از جمله تجزیه طلبان و وطن فروشان پیشانی سفیدی هستند که دائم در حال خیانت و جنایت علیه مردم ایران هستند و بارها در دیدار با سران سعودی و پارلمانتاریست های جنگ طلب آمریکایی خواهان حمله نظامی به ایران و سرنگونی نظام شده و شرم نامه هایی از سوی خود یا محفل 3 نفره به ترامپ نوشته اند.

لازم به ذکر است که علی اصغر حقدار که چند سال قبل توسط یک “بنیاد پوششی” که برادرزاده سیدجواد هیات در راس آن قرار دارد به آنکارا برده شده تا با نوشتن کتاب و مقاله در خدمت جریان ارتجاع قومی قرار گیرد. به این لحاظ او به یکی از نمومه های جالب خودفروشی در محافل ادبی و علمی کشور تبدیل شده است.