هشدار وزارت کشور به استانداری آذر.غ در خصوص نفرت پراکنی یک سایت محلی

۱۸ اردیبهشت, ۱۳۹۶
هشدار وزارت کشور به استانداری آذر.غ در خصوص نفرت پراکنی یک سایت محلی

وزارت کشور در خصوص نفرت‌پراکنی و تبلیغات سوء یک وب سایت محلی در ارومیه به استانداری آذربایجان غربی هشدار داد. به گزارش وب سایت خبری- تحلیلی آذریها، یک منبع آگاه در استانداری به اظهار داشته است که وزارت کشور طی نامه ای به استاندار از فعالیت های سوء و نگران کننده وب سایت «ی.پ» اظهار نگرانی کرده و خواستار توضیح استانداری پیرامون فعالیت های به باند رسانه ای شده است.

گفتنی است که از یک سال پیش یک رسانه ضدایرانی در ارومیه راه اندازی شده است که مشغول نفرت پراکنی علیه هم میهنان کُرد اهل سنت بوده و مطالب موهنی علیه وحدت ملی منتشر می نماید.

فعالیت های این رسانه از سوی وزارت کشور مخل «امنیت ملی» ارزیابی شده است. هنوز هیچ اطلاعی در خصوص عملکرد و پیگیری استانداری آذربایجان غربی در خصوص کم و کیف فعالیت های این سایت موهن شنیده نشده است. در این نامه به تبلیغات سوء این سایت در خصوص سیل ماه گذشته در برخی شهرهای آذربایجان شرقی و غربی اشاره شده است.

گفتنی است که دیروز نیز حدود ده نفر از اوباش و بزهکاران با هدایت یک محفل تندرو و جریان‌سازی رسانه این سایت به سالن الغدیر ارومیه رفته و قصد تشنج و ماجراجویی داشتند. این افراد پارچه نوشته های نامتناسب با فضای انتخاباتی به سالن برده بودند که با توجهی مردم و جمع حاضر روبرو شد.

بر اساس سند سیاست های کلی انتخابات ابلاغی از سوی رهبری و تاکید موکد مسئولان رویکرد قوم گرایانه در انتخابات «غیرقانونی» است اما برخی محافل سعی دارند از فرصت انتخابات برای دامن زدن به گسلهای قومی استفاده کنند.