رسانه های تفرقه افکن استان از سوی ترکیه و جمهوری آذربایجان حمایت می شوند

۲۰ مرداد, ۱۳۹۷
رسانه های تفرقه افکن استان از سوی ترکیه و جمهوری آذربایجان حمایت می شوند

محمدمهدی شهریاری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در خانه مطبوعات، ضمن اشاره به عوامل تشدید‌کننده تهدید‌های داخلی و خارجی اظهار کرد: مردم ایران همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند و خودشان هوشیارانه از وحدت ملی در کشور مراقبت می‌کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی از وجود رانت‌های اقتصادی در استان خبر داد و گفت: آذربایجان غربی درگیر رانت‌های وحشتناک اقتصادی است و مدارک و مستنداتی از آن را در دست داریم که رسانه‌ها باید به آن ورود کنند.

شهریاری با بیان اینکه رسالت و وظیفه خبرنگاران در شرایط فعلی بسیار سنگین است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته فساد و رانت، در استان ریشه دوانده بود و متاسفانه اغلب رسانه‌ها از آن غافل مانده بودند. با این حال و با توجه به وجود مشکلات فراوان در این حرفه، در مجموع از جامعه خبری آذربایجان غربی بسیار راضی و خرسندم اگرچه برخی از رسانه‌ها به دنبال بر هم زدن وحدت مردم از طریق ایجاد تقابل‌های قومیتی در استان هستند.

وی با اشاره به لزوم مراقبت از وحدت اقوام توسط رسانه‌ها، افزود: برخی از رسانه‌ها که علیه وحدت ملی در استان قلم می‌زنند، از سوی غرب و برخی از کشورهای همسایه مانند ترکیه و جمهوری آذربایجان حمایت مالی می‌شوند.

منبع: باریش نیوز