درباره ما

۲۸ تیر, ۱۳۹۵
درباره ما

 درباره ما

 

در طول تاریخ معاصر، آذربایجان یکی از مناطقی بوده است که جنبش های هویتی و وطن خواهانه بسیاری از دل آن بر آمده اند. این خطه در 200 سال گذشته حافظ و نگهبان تجدد،ایرانیت و وطن خواهی بوده و است. در همین راستا و در ادامه مسیری که کسانی چون شیخ محمد خیابانی، ستارخان و باقرخان پیموده اند گروهی متشکل از پژوهشگران، روزنامه نگاران ،اعضای هیئت علمی ، فعالان و روشنفکران حوزه عمومی تصمیم گرفتند با بنیانگذاری تارنمای “آذری ها” به بسط و گسترش “اندیشه ایران” کمک نمایند. با این چشم انداز سایت خبری تحلیلی آذری ها در اوایل سال 1391 با هدف بسط و گسترش گفتمان ملی بنیانگذاری شد. این سایت با بینش ملی و با هدف حراست از منافع و مصالح ملی به مسائل روز می نگرد و در خصوص حوزه های مختلفی چون سیاست، تاریخ،فرهنگ و ادب مقالاتی را با امضای مشخص می پذیرد. همچنین نظر به اهمیت آذربایجان، اخبار و تحلیل هایی در خصوص مناطق همسایه مانند قفقاز و آسیای صغیر را بازتاب می دهد. اساتید، دانشجویان و صاحبان قلم و اندیشه در حوزه های هویت،تاریخ،روابط بین الملل،مطالعات منطقه ای و… می توانند مطالب خود را جهت انتشار برای ما ارسال دارند.

 

 

• شرایط پذیرش مقالات:

1- مطالب مستدل و منطقی و در صورت لزوم همراه با منابع و ماخذ باشد.

2- مقالات در فایل word با فونت استاندارد و رعایت شیوه نگارش ارسال گردد.

3- عکس نویسنده همراه با نام و مشخصات وی پیوست گردد.

4- در صورتی لزوم ارسال عکس مرتبط با مقاله (مثلا تصویر روی جلد برای بخش معرفی کتاب و…) عکس ها با فورمت مناسب به صورت جداگانه پیوست شود.

5- اگر مطلب ارسالی قبلا در نشریات یا تارنماهای دیگر منتشر شده است ذکر منبع ضروری است.

6- مطالب تکراری و منتشر شده در سایت های دیگر در اولویت انتشار نخواهند بود مگر در مواد خاص.

 

info@azariha.org

 

 

برای ارتباط بیشتر با ما و دیدین مطالب شاخص وبسایت، می توانید به صفحه ما در فیس بوک مراجعه کنید. این روش به شما کمک خواهد کرد تا بدون مراجعه روزانه به سایت، مطالب شاخص آن را در فیس بوک به بینید. شما همین طور می توانید از این طریق به صورتی پویا تر با ما در ارتباط بوده و نظر خود را به صورت آنی بدون نیاز به تایید در ذیل مطلب درج نمایید و با بقیه مخاطبان نیز تبادل نظر کنید. این صفحه از سوی مدیرانی در چهار گوشه کشور(تهران، تبریز،اردبیل و ارومیه) مدیریت می شود. این مدیران صرفا به انتشار مطالب در فیس بوک اقدام کرده و مسئولیتی در قبال محتوای مطالب و مقالات ندارند.

برای عضویت در فیس بوک سایت کلیک کنید