انتشار یک کتاب و اهانت به شعائر دینی با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

۱۸ دی, ۱۳۹۵
انتشار یک کتاب و اهانت به شعائر دینی با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

انشار کتابی به قلم فردی که عمری را در فعالیتهای کمونیستی گذرانده و در کتاب خود به شعائر دینی اهانت ورزیده است ، واکنش های متعددی را برانگیخته است.
نویسنده که عضو یکی از سازمانهای وابسته به شوروی بوده است ، در کتاب خود به صراحت به عزاداران حسینی اهانت کرده و آنها را به عنوان « سلاخ و دلال و آدمهای بیکار» معرفی کرده است!
نویسنده کتاب قبلا کمونیست بوده و مانند بسیاری از کمونیستهای وابسته به شوروی ، بعد از فروپاشی کمونیسم به یک قومگرای پان ترکیست تبدیل شده است و در عین حال با برخی مراکز از جمله حوزه هنری ارومیه هم همکاری
دارد!
برگزاری مراسم رونمایی برای کتاب ضد دینی و ضد انقلابی نویسنده مورد اشاره در نهاد کتابخانه های عمومی ارومیه نیز اقدامی است که  بسیار قابل تامل است . اما فراتر از همه این سؤال باید پاسخ داده شود که ؛ کدام دستگاه و چه کسی به کتاب ضد دینی و ضد انقلابی اجازه نشر داده است ؟
گفتنی است چندی پیش نیز کتابی با عنوان تاریخ نود ساله در تبریز منتشر شده بود که مشحون از اهانت به اسلام و روحانیت و تحریف تاریخ آذربایجان بود.این کتاب نیز با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجانشرقی منتشر شده بود!
منبع؛ روزنامه آذربایجان