اعضای حزب اصلاح طلب “اراده ملت ایران” این بار ضد اصلاحات!

۱۹ شهریور, ۱۳۹۷
اعضای حزب اصلاح طلب “اراده ملت ایران” این بار ضد اصلاحات!

دو سال پیش سایت خبری-تحلیلی آذریها گزارشی پیرامون نفوذ جریان پان ترکیست و تجزیه طلب در شاخه تبریز حزب اراده ملت ایران به دبیرکلی آقای حکیمی پور منتشر کرد! (برای خواندن گزارش کلیک کنید)
در پی مطالب منتشر شده، مسئولان حاما تصمیم به محدود کردن فعالیت کسانی گرفتند که حتی به نام حزب نیز اعتقادی نداشتند و فقط می خواستند با استفاده از دفتر و امکانات و مجوزهای قانونی، پوششی رسمی برای فعالیت خود ایجاد نمایند.
در پی این محدودسازی افراد مذکور که برخی از آنها در انتخابات شورای شهر تبریز آخرین رای را کسب کردند! با بیانیه ای از حزب استعفا دادند. در واقع کسانی که توسط یکی دو نفر به حاما آمده بودند، توسط همان ها نیز رفتند.
پس از آن بود که مشخص شد این حرکت در هماهنگی با برخی جریان های اصولگرا و رسانه های آنها انجام شده است به طوری که سروکله همان پان ترکها به سرعت در خبرگزاری های اصولگرا پیدا شد! و حتی برخی از محتواهای سایت نیز توسط این افراد تنظیم شد. شاید ایراد زیادی بر اصولگراهای تبریز نباشد  زیرا فقط می خواستند در رقابت حزبی به جریان مخالف خود ضربه بزنند اما افرادی که یک شبه تغییر مسلک دادند از نظر اخلاقی مشکل ندارند؟ آیا اصلاح طلب یا اصولگرا بودن افراد صرفا بخاطر اتاق،دفتر و رایانه است؟
اکنون آن پان ترک های سابقا اصلاح طلب در این دو سال تا حدی در اصولگرایی پیشرفت کرده اند که گویا به مرحله توابی هم رسیده اند و اندکی تعلل و اهمالی را برای تکفیر هم جناحی های سابق، جایز نمی دانند. این تیم گاهی حتی اصلاح طلبان را با آمدنیوز، مقایسه می کند تا شاید گرای امنیتی شان بگیرد و بقیه فکر کنند حضرات با نظام مشترکات دارند به این امید که شاید عندالاقتصا “مورد استفاده” قرار گیرند!
سوال این است که چه کسانی می توانند تا این اندازه بی پرنسیب باشند که در عرض یکی دو سال این چنین تغییر کنند؟
کسانی که اندکی پیش در یکی از احزاب اصلاح طلب شب و روز مثلا برای اصلاحات تلاش میکردند چطور می توانند به دلیل یک تضاد کوچک تشکیلاتی فضای ذهنی خود را 180 درجه دهند؟! این افراد چه روحیه ای دارند که می توانند اینقدر راحت بچرخند؟
پاسخ مشخص است: پان ترکهای بی هویت!