کانون وکلای مرکز: هر نوع جدایی خواهی و هویت طلبی محکوم و در راستای منافع استعماری است

۱ مهر, ۱۳۹۷
کانون وکلای مرکز: هر نوع جدایی خواهی و هویت طلبی محکوم و در راستای منافع استعماری است

کانون وکلای دادگستری مرکز، در ارتباط با عملیات تروریستی در اهواز اطلاعیه ای صادر کرده است. به گزارش وب سایت خبری- تحلیلی آذریها در این اطلاعیه آمده است:

فاجعه تکان دهنده و تلخ تروریستی در رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز سرافراز و مظلوم هم زمان با سالگرد تجاوز دشمنان کشور، ملت و انقلاب به سرزمین مقدس ایران به سرکردگی رژیم بعثی عراق در ماه محرم نشانگر پیوند شوم دشمنان خارجی و عوامل بیگانه پرست  وابسته می باشد.

درآمیختن خون پاک سربازان رشید وطن با خون کودک معصوم و جانباز سرفراز ، اگر چه دل هر انسان شرافتمند و ایرانی وطن خواه را به درد  می آورد ، نشان مبارکی از هم بستگی گسست ناپذیر ملی همه شهروندان ایران و آرمان مشترک دارد .

کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن محکوم نمودن این عملیات تبهکارانه که مغایر با همه اصول انسانی و در تعارض با معیارهای حقوق بشری و موازین بین المللی است ، هر گونه تلاش برای تضعیف یک پارچگی هویت ملی و آسیب به تمامیت ارضی کشور با هر نام و بهانه ای خواه جدایی سری ، و هویت طلبی را در راستای منافع استعمار تلقی نموده و نهادهای قضایی ، سیاسی و امنیتی را به رفع همه زمینه های پدید آمدن چنین فجایع ناگواری با رعایت موازین قانونی فرا می خواند .

کانون وکلای دادگستری مرکز آمادگی خود را برای ارائه هر گونه خدمات حقوقی در سطح داخلی و بین المللی برای پیگرد مسببین این اقدام جنایتکارانه اعلام می نماید.