پیشنهاد رشوه به تیم ملی بوکس ایران در المپیک کشورهای اسلامی-باکو

۴ شهریور, ۱۳۹۸
پیشنهاد رشوه به تیم ملی بوکس ایران در المپیک کشورهای اسلامی-باکو

رژیم باکو طبق معمول سعی دارد همه مشکلات خود را با دروغ، جعل و رشوه حل و فصل کند حتی در زمینه ورزش! جعل تاریخ و ادعای دروغین به سرزمین کشورهای همسایه تنها بخشی از پروژه کلان جعل و تحریف در این کشور است. مهندسی نتایج و مسابقات ورزشی از طریق پرداخت رشوه به داوران یا بازیکنان از دیگر روش های این کشور برای مطرح کردن خود در عرصه جهانی است.

شاهین موسوی قهرمان بوکس ایران در گفتگو با رسانه ها از پیشنهاد رشوه سه هزار دلاری رژیم باکو به «امید احمدی» دیگر بوکسور ایرانی خبر داد. به گزارش وب سایت خبری- تحلیلی آذریها به نقل از «خبر ورزشی» شاهین موسوی قهرمان بوکس ایران در گفتگو با رسانه ها افشاء کرده است که در جریان مسابقات المپیک اسلامی در شهر باکو، از سوی میزبان «پیشنهاد رشوه برای باخت» در برابر ورزشکار باکویی دریافت کرده است.

شاهین موسوی گفته است: چون بوکس مافیای خیلی قوی دارد، خیلی لابی می کنند و پیشنهادات بزرگی می دهد که بازی را ببرند و ببازند.

به من پیشنهاد نشده اما به چشم دیده ام و در مسابقات المپیک کشورهای اسلامی که به باکو رفتیم، یکی از هم تیمی هایم امید احمدی صفا که با میزبان بازی داشت و برای مدال رقابت می کرد، شاهد چنین پیشنهادی بود. به او پیشنهاد کردند که سه هزار دلار بگیرد و بازی نکند. امید هم قبول نکرد و بازی کرد. آنها هم گفتند این پول را بین داوران تقسیم می کنیم تا تو را ببازانند!

بعضی از ملی پوش ها نگهبان هستند و در آتش‌نشانی هم کار می‌کنند. خود من قبلا کارگر تولیدی کفش بودم اما به خاطر حضور در ورزش حرفه‌ای مجبور شدم شغلم را رها کنم.