استخدام نیروهای قومگرا در شهرداری تبریز

۲۴ فروردین, ۱۳۹۵
استخدام نیروهای قومگرا در شهرداری تبریز

«‌آذری‌ها» شهرداری تبریز با استخدام این نیروها به عنوان مسئولان و کارکنان روابط عمومی شهرداری‌ مرکز ، ناحیه و سایر بخش‌ها به صورت ناخواسته گامی مهم در جهت تقویت این افراد برداشته است. دقیقا مشخصا نیست که این عملکرد با چه توجیهی صورت گرفته است و هدف شهرداری از این اقدام چیست اما آنچه مشخص است اینکه این عوامل که هر یک با یک یا دو واسطه به جریان‌های ضد ایرانی در خارج از کشور وصل می‌شوند، با نفوذ در ساختار شهرداری‌ها سعی در اثرگذاری و خدشه بر سیمای ناحیه دارند. از آن جمله می‌توان به پارچه نوشته‌ها و تابلوهای شهری جهت دار و مغرضانه اشاره کرد.

افرادی که هیچ گونه وفاداری به کشور، نظام و ملت ایران ندارند، چرا باید از بودجه عمومی و بیت المالی کشوری که قصد تیشه زدن به ریشه‌هایش را دارند ارتزاق کنند؟ شهرداری تبریز با چه توجیهی و بدون تحقیق در خصوص سابقه و نوع عملکرد این افراد، اقدام به جذب و استخدام‌شان کرده است؟

امید می‌رود این نهاد با تیزبنی و درایت خود نسبت به تصفیه حساب با این افراد در سال جدید اقدام نماید. شهرداری تبریز می‌تواند از روزنامه نگاران و خبرنگاران مجرب و متعهد به کشور و نظام در بخش روابط عمومی خود استفاده کند و مالیات‌ مردم شریف را به جیب کسانی که هر لحظه آماده همکاری با بیگانگان و انتشار اخبار جهت‌دار می‌باشند، نریزد.