برهان حشمتی
اذعان به فعالیت منافقین تروریست در باکو

۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۱
اذعان به فعالیت منافقین تروریست در باکو

جلب توجه دیرهنگام حضور و سخنرانی برخط صابر رستمخانلی، عضو کمیته های “روابط خارجی و بین مجالس” و “امور فرهنگی” مجلس قانونگذاری جمهوری آذربایجان و رییس گروهک ضدایرانی “داک” ( به اصطلاح کنگره آذربایجانی های دنیا) در کنگره سازمان تروریستی منافقین ( به اصطلاح سازمان مجاهدین خلق)، یک بار دیگر عمق عناد و شرارت دولت باکو در دشمنی با ایران را به نمایش گذاشت.

صابر رستمخانلی در این سخنرانی که ۹ ماه پیش در کانال یوتیوبی سازمان تروریستی منافقین منتشر شده و جدیدا جلب توجه کرده است، ضمن تجلیل از فعالیت های این سازمان جنایت پیشه علیه ملت ایران و توهین به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ، اذعان می کند که فعالان و اعضای سازمان تروریستی منافقین در باکو شمار زیادی هستند که در انظار عمومی ظاهر نمی شوند!

صابر رستمخانلی می گوید:

« از طرف فعالان داک ( به اصطلاح کنگره آذربایجانی های جهان) برای این کنگره ( همایش منافقین) موفقیت آرزو می کنم. من قبلا هم در پاریس در این نوع گردهمایی های بزرگ شما شرکت کرده ام و دوستان زیادی در آنجا داریم. من در اینجا با استفاده از فرصت به خانم مریم رجوی ( سردسته گروهک تروریستی منافقین) سلام عرض می کنم و به او در این کار مسئولانه و دشوار و مقدس، موفقیت آرزو می کنم. من این کار را مقدس می نامم زیرا کار همه کسانی که برای سرنوشت جمعیت ۸۰ میلیون نفری ایران و برای آینده ایران فعالیت می کنند، ارزشمند است.

از درون قلب به او سلام می گویم و به او بخاطر برگزاری چنین گردهمایی زیبایی تبریک می گویم. مجاهدین خلق یکی از سازمان هایی است که در سرنوشت ایران نقش مهمی ایفاء کرده اند. من نمی توانم کار این سازمان را ارزشگذاری کنم.

اما، ما به همراه شما برای آینده ایران نگرانیم. اداره آن توسط ملایان بی احترامی به ملت ایران است. ایران ملت قهرمان ، دلیر و شایسته ای دارد. لازم است که این ملت بطور شایسته ای اداره شود. در انتخابات اخیر که در ایران برگزار شد، رییسی ، رهبر و رییس جمهوری شد. ما حتی می توانیم بر این نیز چشم پوشی کنیم!! چون همسایه است و ما نمی خواهیم در امور داخلی آنها دخالت کنیم!! اما، من یک نویسنده هستم. در سال ۱۹۸۸ آن ملت قدری فعالیت داشت. او (رییسی) در قتل ۱۵۰۰ نفر فعال سیاسی شرکت کرد. قبل از آن نیز در قتل بیش از ۳۰ هزار نفر که البته سایرین نیز مشارکت داشتند. اما، در هر حال یکی از چهره های اصلی حاضر در صحنه، همین شخص ( رییسی) بوده است. به همین علت طبیعی است که در ایران خیلی نارضایتی وجود دارد در این ارتباط. ملت، انتخابات کاملا متفاوتی را انتظار داشت. خیلی دشوار است پیش بینی اینکه پس از این، سرنوشت ایران چگونه خواهد شد؟ … براساس طرح از پیش طراحی شده، رییسی رییس جمهوری شد.

پس از این، ما چه آرزویی می توانیم برای ملت ایران داشته باشیم؟ ملت ایران باید متحد بشود. سپس به همراه تمامی نیروهای دموکراتیک دنیا، باید درباره سرنوشت ایران، این دولت کهن اندیشید. گذشته هرچه بوده، گذشته و رفته است. این کشور شایسته زندگی در این شرایط نیست. طبیعی است که من از طرف کنگره آذربایجانی های دنیا و همچنین شنوندگانی در اینجا هستند که از مجاهدین خلق و از اعضای سازمان شما هستند که در باکو زیاد هستند که بعضی هایشان خیلی هم در انظار ظاهر نمی شوند، اما از طرف آنها به شما سلام می گویم. موفقیت آرزو می کنم برای همگی تان و یک بار دیگر برای خانم مریم رجوی که به موازات خانم بودن، یک بانوی دارای روحیه جنگاوری است و خانمی است که فداکارانه نام نسل قاجار را سرافراز می کند، سلامتی آرزو می کنم. آرزویم این است که این بیماری به زودی تمام شود تا کنگره های باز برگزار کنیم و بیاییم دیدار کنیم.»