درباره ما

۲۵ تیر, ۱۳۹۵

در طول تاریخ معاصر، آذربایجان یکی از مناطقی بوده است که جنبش های هویتی و وطن خواهانه بسیاری از دل آن بر آمده اند. این خطه در 200 سال گذشته حافظ و نگهبان تجدد،ایرانیت و وطن خواهی بوده و است. در همین راستا و در ادامه مسیری که کسانی چون شیخ محمد خیابانی، ستارخان و باقرخان پیموده اند گروهی متشکل از پژوهشگران، روزنامه نگاران ،اعضای هیئت علمی ، فعالان و روشنفکران حوزه عمومی تصمیم گرفتند با بنیانگذاری تارنمای “آذری ها” به بسط و گسترش “اندیشه ایران” کمک نمایند. با این چشم انداز سایت خبری تحلیلی آذری ها در اوایل سال 1391 با هدف بسط و گسترش گفتمان ملی بنیانگذاری شد.

این سایت با بینش ملی و با هدف حراست از منافع و مصالح ملی به مسائل روز می نگرد و در خصوص حوزه های مختلفی چون سیاست، تاریخ،فرهنگ و ادب مقالاتی را با امضای مشخص می پذیرد. همچنین نظر به اهمیت ژئوپلیتیک آذربایجان، اخبار و تحلیل هایی در خصوص مناطق همسایه مانند قفقاز و آسیای صغیر را بازتاب می دهد. اساتید، دانشجویان و صاحبان قلم و اندیشه در حوزه های هویت،تاریخ،روابط بین الملل،مطالعات منطقه ای و… می توانند مطالب خود را جهت انتشار برای ما ارسال دارند.

 

 

• شرایط پذیرش مقالات:

1- مطالب مستدل و منطقی و در صورت لزوم همراه با منابع و ماخذ باشد.

2- مقالات در فایل word با فونت استاندارد و رعایت شیوه نگارش ارسال گردد.

3- عکس نویسنده همراه با نام و مشخصات وی پیوست گردد.

4- در صورتی لزوم ارسال عکس مرتبط با مقاله (مثلا تصویر روی جلد برای بخش معرفی کتاب و…) عکس ها با فورمت مناسب به صورت جداگانه پیوست شود.

5- اگر مطلب ارسالی قبلا در نشریات یا تارنماهای دیگر منتشر شده است ذکر منبع ضروری است.

6- مطالب تکراری و منتشر شده در سایت های دیگر در اولویت انتشار نخواهند بود مگر در مواد خاص.

 برای ارسال مطالب و مقالات یا هر گونه اطلاعات به سایت:
info@azariha.org

 

سردبیر و مدیر مسئول سایت؛ وحید بهمن رنجبری

 ارتباط با سردبیر: Ranjbar@azariha.org