فاضل مصطفی:نام «جمهوری آذربایجان» جعلی است و مبنای تاریخی ندارد

۲۹ دی, ۱۳۹۵
فاضل مصطفی:نام «جمهوری آذربایجان» جعلی است و مبنای تاریخی ندارد

فاضل مصطفی، نمایند مجلس جمهوری باکو در صفحه شبکه اجتماعی خود مطالبی را بیان نموده است که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

فاضل مصطفی اظهار داشته است، در طول تاریخ کشوری به نام «جمهوری آذربایجان» وجود نداشته است و دولت جمهوری آذربایجان از سال 1918 میلادی شکل گرفته است و بنده این مطلب را در تلویزیون و رسانه های جمعی نیز به زبان آورده ام.
وی در ادامه نوشته های خود خاطر نشان شده است، کشور جمهوری آذربایجان کنونی وارث همان دولت می باشد و من پس از مطالعه اسناد و مطالب مختلف به این مساله اعتقاد دارم و اگر کسی مستندات و مطالبی بر عدم صحت ادعای بنده دارد ارائه نماید، اما من یقین دارم که کسی نمی تواند این چنین مستنداتی بیاورد چون هیچ مستند محکمی بر رد ادعای بنده وجود ندارد.

فاضل مصطفی در ادامه نوشته های خود آورده است، هرکس بدنبال تاریخ سازی جعلی و دروغین و همچنین ستایش قهرمانان ساختگی در کشور جمهوری آذربایجان است باید بداند جای در کشور ندارد و ما مطالب حقیقی و واقعی را برای ملت عزیز کشورمان بیان می کنیم.

نماینده مجلس جمهوری آذربایجان در پایان نوشته های خود با تاکید بر اینکه وظیفه اش بیان حقایق و واقعیت ها به ملت کشور است، گفت: من همواره در کنار انسانهای شریف و بزرگواری هستم که به دنبال درک حقایق و واقعیتهای کشور می باشند.